پرش به مطلب اصلی

ورود خودروی هیبریدی به بازار

· خواندن 2 دقیقه

ورود خودروی هیبریدی به بازار

یک شرکت خودروسازی بخش خصوصی آماده ارائه مدلی جدید از خودروهای هیبریدی به بازار است. بر اساس این گزارش قرار است تیگو ۷پرو پلاگین هیبرید، به‌‌‌زودی برای عرضه به مشتریان آماده شود. با گذشت یک سال از عرضه اولین پلاگین هیبرید مونتاژی در ایران از سوی برند فونیکس NEV، دومین محصول این برند در مرحله ورود به بازار قرار دارد که می‌‌‌تواند با مزایا و توانایی چشمگیر، تبدیل به محبوب‌‌‌ترین خودرو در دسته خودروهای انرژی نو شود.

ورود خودروی هیبریدی به بازار

 بر اساس اطلاعات رسیده کراس اوور تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید بعد از رونمایی در نمایشگاه و انجام تست درایو، بالاخره آماده عرضه شد و مطمئنا مصرف‌‌‌کنندگانی که خودرویی پاک، قدرتمند، پرشتاب، با بازدهی بالا و دوستدار محیط‌زیست را می‌‌‌خواهند، نگاه ویژه‌‌‌ای به این خودروی خوش قیمت خواهند داشت.  مطابق آمارهای سال ۱۴۰۲، تیگو ۷ پرو پریمیوم محبوب‌‌‌ترین کراس اوور بازار بود که تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید با آپشن‌‌‌های بیشتر و قدرت و توان بالاتر ناشی از همکاری سه موتور برقی و بنزینی، در محدوده قیمتی مدنظر علاقه‌‌‌مندان عرضه شد که این موارد به محبوبیت بیش از پیش این کراس اوور پاک افزوده است.

امکانات و توانایی‌‌‌های تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید

توان خروجی ۵۱۰ نیوتن متر، شتاب ۷.۶ ثانیه برای رسیدن از صفر تا صد کیلومتر، اتاق بزرگ و صندلی‌‌‌های مجهز به گرم‌کن و سرد‌کن، سیستم تهویه هوای هوشمند، و مانیتور ۲۴ اینچی از ویژگی‌های این خودرو است.  وجود گارانتی بلند‌مدت ۷ساله و شبکه فروش و خدمات پس از فروش گسترده در سراسر ایران عوامل مهمی برای مصرف‌‌‌کنندگان است که تیگو ۷ پرو پلاگین هیبرید از این ویژگی برخوردار است و با قرار گرفتن در فرآیند فروش و عرضه به بازار، محبوبیت چشمگیری را تجربه خواهد کرد.

 

منبع: donya-e-eqtesad.com