پرش به مطلب اصلی

شرایط فروش کیا اسپورتیج و کیا K۵ در سامانه یکپارچه عرضه خودرو های وارداتی

· خواندن 3 دقیقه

شرایط فروش کیا اسپورتیج و کیا K۵ در سامانه یکپارچه عرضه خودرو های وارداتی

کوشا خودرو، نماینده فروش و خدمات پس از فروش کیا در ایران، از ثبت‌نام دو محصول محبوب خود، کیا اسپورتیج و کیا K۵ در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی از روز چهارشنبه مورخ ۱۴۰۳/۸/۲خبر داد.

شرایط فروش کیا اسپورتیج و کیا K۵ در سامانه یکپارچه عرضه خودرو های وارداتی

رپرتاژ آگهی: کوشا خودرو، نماینده فروش و خدمات پس از فروش کیا در ایران، از ثبت‌نام دو محصول محبوب خود، کیا اسپورتیج و کیا K5 در سامانه یکپارچه عرضه خودروهای وارداتی از روز چهارشنبه مورخ 1403/8/2خبر داد.

علاقمندان به این دو خودروی محبوب می‌توانند از طریق سامانه یکپارچه عرضه خودرو های وارداتی به آدرسsaleauto نسبت به ثبت‌نام خود اقدام نمایند. با توجه به استقبال همیشگی از محصولات کیا، پیش‌بینی می‌شود که تقاضا برای این دو خودرو بسیار بالا باشد. آنگونه که در اخبار آمده است، کوشا خودرو محصولات عرضه شده در سامانه را وارد کرده است و درگمرک موجود است.

مشخصات کلی خودروها:

کیا اسپورتیج: این کراس‌اور بسیار زیبا با طراحی اسپرت و امکانات رفاهی فراوان، محبوب‌ترین خودروی عرضه شده در سامانه است.

قیمت در مبادی ورودی: 21.543.700.000  ریال

کاتالوگ اسپورتیج

  • کیاK۵: سدان لوکس کیا K۵ با طراحی بینظیر و موتور قدرتمند، گزینه مناسبی برای افرادی است که به دنبال خودروی همه چیز تمام هستند.

    قیمت در مبادئ ورودی: 21.411.200.000 ریال

کاتالوگ کیاK۵

Picture5

به اطلاع کلیه افراد واجد شرایط در ماده 4 دستورالعمل تنظیم بازار خودروسواری (مصوبه جلسه 543 شورای رقابت) می‌رساند، از روز ‌چهارشنبه مورخ 1403/8/2 تا ساعت 23:59 روز دوشنبه 1403/8/2 می‌توانند ثبت‌نام انجام داده و کیا اسپورتیج و کیا K5 را از سبد محصولات کوشا خودرو انتخاب نمایند.

متقاضیان محترم باید از تاریخ سه شنبه 1403/7/24 تا ساعت 12:00 روز شنبه 1403/8/5 یکی از حساب‌های خود را فقط نزد شعب بانک‌های واجد شرایط اعلامی در سامانه به نام خودرو وارداتی وکالتی و مبلغ پنج میلیارد ریال مسدود نمایند.

لازم به ذکر است که قیمت قطعی در مبادی ورودی بوده و هزینه‌ها و عوارض قانونی پس از ترخیص از قبیل: بیمه شخص ثالث،مالیات بر ارزش افزوده، هزینه‌های شماره گذاری، اسقاط خودروی فرسوده، کرایه حمل و …  به قیمت‌های فوق اضافه می گردد.

شرکت کوشا خودرو با فعالیت بیش از ۱۵ سال در حوزه واردات خودرو به‌عنوان عضو رسمی و فعال انجمن واردکنندگان خودرو کشور و همچنین تأمین و توزیع قطعات اصلی کیا در سراسر کشور توانسته است سابقه قابل قبولی از خود در بازار ایران از خود به‌جای گذارد. واحد امور مشتریان شرکت کوشا خودرو با شماره تلفن ۴۹۹۷۰۰۰۰-۰۲۱ آماده پاسخگویی به متقاضیان محترم است.

منبع: donya-e-eqtesad.com