پرش به مطلب اصلی

بانک مرکزی ۹۷ درصد ثبتنامهای خرید ارز اربعین بهصورت غیرحضوری انجام شد

· خواندن 2 دقیقه

بانک مرکزی: ۹۷ درصد ثبت‌نام‌های خرید ارز اربعین به‌صورت غیرحضوری انجام شد

مهر : رئیس‌کل بانک مرکزی اعلام کرد که تاکنون ۹۷ درصد ثبت‌نام‌ها برای خرید ارز اربعین به‌صورت غیرحضوری انجام شده است.

بانک مرکزی: ۹۷ درصد ثبت‌نام‌های خرید ارز اربعین به‌صورت غیرحضوری انجام شد

محمدرضا فرزین طی گزارشی در نخستین جلسه ستاد اربعین به ریاست «مسعود پزشکیان» رئیس‌جمهور اظهار داشت: به‌منظور تسریع در خدمت‌رسانی به زوار اربعین حسینی، عرضه ارز اربعین به‌صورت دینار در بیش از سه‌هزار شعبه و باجه منتخب هفت بانک عامل در مناطق شهری و روستایی کشور در دستور کار است.

وی بیان‌داشت: منابع لازم ارز دینار برای متقاضیان در ایام اربعین در دسترس است و عرضه آن از روز یکشنبه، (هفتم مرداد) شروع شد که تا پایان روز سوم شهریور ۱۴۰۳ ادامه خواهد داشت.

خبر مرتبط

اولین ابلاغیه عارف در مقام معاون‌اولی/ بودجه اربعینی اختصاص یافت

اولین ابلاغیه عارف در مقام معاون‌اولی/ بودجه اربعینی اختصاص یافت

معاون اول رئیس‌جمهور مبلغ ۴هزار میلیارد تومان برای جلوگیری از حوادث غیرمترقبه و بیماری‌های واگیردار و همچنین گرمازدگی زائران اربعین حسینی(ع) اختصاص داد.

فرزین خاطرنشان کرد: خدمت دیگر امسال بانک مرکزی برای زوار اربعین حسینی، افزایش پنج برابر سقف برداشت از خودپردازهای مستقر در مبادی مرزی تردد زوار اربعین است.

وی ادامه‌داد: بانک مرکزی در این راستا، به منظور ارائه خدمات مطلوب‌تر به زائران اربعین حسینی، برداشت نقدی روزانه از خودپردازهای ثابت و سیار به صورت درون بانکی و شتابی مسیر تردد زائران و پایانه‌های مرزی در استان‌های آذربایجان غربی، کردستان، کرمانشاه، ایلام، خوزستان و همه نقاط مرزی با کشور عراق، از ۱۶ مرداد ماه تا ۱۶ شهریورماه سال جاری را از ۲۰۰ هزار تومان تا سقف یک میلیون تومان افزایش داد.

منبع: donya-e-eqtesad.com